No Candy trekt aandacht met ‘stunt’

No Candy trekt aandacht met ‘stunt’

De fotografen Malou van Breevoort en Manon van der Zwaal hebben vorige week op bijzondere wijze aandacht getrokken bij 33 reclamebureaus. Die kregen ieder een gepersonaliseerde poster: een foto van het bureau met op de voorgrond actievoerende modellen ingemonteerd.
Van Breevoort en Van der Zwaal werken samen onder de naam No Candy. De posters zijn bezorgd in opvallende enveloppen: een ouderwets lettertype, geen retouradres en een groot rood stempel ‘Vertrouwelijk’.

Intussen kreeg No Candy drie reacties, meldt Van der Zwaal: ‘Amsterdam Worldwide (Richard Gorodecky schreef: "That’s one of the braver mailings I’ve received.So what’s the story? ") en van Kumpany en IFB/McCann.’ Zij besluit met de conclusie: ‘Je moet wel iets anders doen om tegenwoordig je hoofd boven het maaiveld uit te kunnen steken.’

http://nocandy.eu

Plaats een reactie