YVI Magazine # 2 belicht consumptie

YVI Magazine # 2 belicht consumptie

Het tweede nummer van YVI Magazine is uit en heeft als thema ‘Consumption”.

Het magazine wordt geproduceerd door KSMT Design, bureau voor grafische vormgeving en fotografie, in Den Haag. Het blad behandelt een centraal thema en omvat naast voornamelijk fotografie ook ontwerp, architectuur en beeldende kunst.

Met zowel observaties van consumptie, te zien in de serie ‘Copia’ van Brian Ulrich en ‘Life of a Scavenger’ van Jan Sochor, als consumptie theorieën, weergegeven in ‘SlaveCity’ van Atelier van Lieshout of het artikel ‘Cradle to Cradle’ wordt het thema consumptie vanuit verschillende perspectieven belicht.

Ook bijzonder is de serie ‘Photo Oppertunities’ van Corinne Vionnet, waarbij honderden op internet gevonden kiekjes van toeristische attracties over elkaar geplaatst zijn en daarbij een nieuw schilderachtig beeld vormen.

Het blad is vrij van reclame en tot stand gekomen met hulp van STROOM, actief centrum voor beeldende kunst en architectuur in Den Haag.

KSMT

STROOM

Een reactie plaatsen